عاشقانه های من
عاشقانه های من
عاشقانه عارفانه

برای تو مینویسم که عاشقانه میخوانی درد دلم را

برای تو مینویسم

مینویسم تا بخوانی

من با یک دنیا احساس نوشته ام ،تو نیز با چشمان خیس بخوان

برای تو مینویسم که عاشقانه دفتر عشق را ورق میزنی

و آنچه که برای دل ها مینویسم با یک عالمه احساس می خوانی

صفحه های دفترم را با عشق ورق بزن دفتری که در هر صفحه ی آن جای اشک های من پیداست

بخوان همراه با همه من نیز مینویسم برای تو وبرای همه

این دفتر برای عاشقان است و آن هایی که تنها در گوشه ای خسته اند

دفتر عشق هیچگاه صفحات آن که همه از جنس دل است

اما شاید روزی این دستهایم خسته از نوشتن کلام عشق شود

بخوان تا من نیز عاشقانه برایت بنویسم

برای تو مینویسم که میدانم مثل منی ،هم صدا با من و همنشین با اشک و منتظر

برای تو مینویسم

که عاشق ترینی ،غم گین ترینی و یا شاید هم مثل خوده من تنها ترینی

 

 لطفا نظر یادتون نره عزیزانم ممنون میشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 14 شهريور 1398برچسب:, :: 11:20 :: نويسنده : پرواز

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه عارفانه و آدرس qasedak2429.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 7422
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1